• 60 dagers angrerett
  • Sendes innen 2-3 arb.dager
  • Sikker handel
  • Laveste ordreverdi er 200 kr
Hööks Academy
Logotyp Hööks Academy
Logg inn Finn butikk
0
  • 60 dagers angrerett
  • Sendes innen 2-3 arb.dager
  • Sikker handel
  • Laveste ordreverdi er 200 kr
Rytter
Rytter
Hööks Academy
Hööks Academy

Mine favoritter

Henter flere produkter

Pga. populære kampanjer har vi noe lengre levreingstid akkurat nå

  • Hjem
  • Vanlige spørsmål

Vanlige spørsmål

Har min bestilling gått i gjennom?

Når du har fullført bestillingen din, vil du automatisk motta en foreløpig bekreftelse. Når bestillingen er godkjent, vil du motta en endelig bekreftelse med leveringstider etc. Den vanligste årsaken til at du ikke mottar noen av dem er vanligvis at du ved et uhell har oppgitt en feil e-postadresse. Vi har også sett at det har vært problemer med Gmail og Hotmail til tider. Hvis du har mottatt den første foreløpige bekreftelsen, men ikke den endelige bekreftelsen, kan det være fordi kundeservicen vår må se på bestillingen. Hvis du ikke har mottatt en endelig bekreftelse innen 1 virkedag, kan du kontakte kundeservice.

Hvor er min ordre?

Når bestillingen din er pakket, sendes en automatisk melding til deg via e-post. Meldingen inneholder leveringssted, pakkenummer etc. Hvis du har valgt levering i en Hööks-butikk, kan ikke leveransen spores. Du vil da motta en SMS når pakken er tilgjengelig for henting i butikken. Du kan også se ordrestatusen på Mine sider.

Hvor lenge blir pakken liggende på utleveringsstedet?

Pakken din blir værende i omtrent 14 dager ved leveringsstedet. I mellomtiden vil du motta 2 SMS-varsler, og deretter sendes en påminnelse per brev. Hvis pakken ikke blir hentet, sendes den tilbake til oss. Du vil da bli belastet 150 NOK for alle utgifter som en uinnløst pakke medfører. Merk at det ikke regnes som en utøvelse av angreretten hvis du ikke henter pakken eller ikke mottar levering.

Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?

Hvis du ikke henter ut pakken din, blir den returnert som en uinnløst pakke. Du vil da bli belastet 150 NOK for utgifter som en uinnløst pakke medfører. Merk at det ikke regnes som en utøvelse av angreretten hvis du velger å ikke hente pakken.

Går det ann å sende bestillingen min til en alternativ leveringsadresse?

Hvis du vil sende leveransen til en annen adresse enn din egen, fyll ut adresseinformasjonen din i kassen. Fyll deretter ut adressen der du vil sende ordren under "Levering".

Kan jeg levere tilbake mine varer som jeg har kjøpt på nett i en fysisk butikk?

Ja, det går bra å gjøre en retur eller bytte i noen av våre butikker, følgeseddelen fungerer som kvittering.
Om du har valgt å betale gjennom Klarna gjøres det først en retur på produktet slik at du får tilbakebetalt for så at det legges opp et nytt kjøp på det du bytter til.

Kan man kombinere rabatter med andre nedsatte priser?

Nei, du kan ikke kombinere dine personlige rabatter med andre tilbud. På Mine sider ser du aktuelle tilbud som er personlige for deg som medlem. Tilbudene gjelder til vanlige priser og kan ikke kombineres med andre rabatter og tilbud. Hvis du har flere aktive rabatter som gjelder for det samme produktet, brukes bare en rabatt.

Jeg vil bruke en rabattkode, hvordan gjør jeg det?

Klikk på "Angi rabattkode" -knappen i kassen under samlingen av varene i handlekurven. Feltet er følsomt for skift. Vær oppmerksom på at rabattkoder ikke kan kombineres med andre rabatter og tilbud.

Kan jeg selv endre min mailadresse på Mine Sider?

Nei, du kan ikek endre din mailadresse på nettsiden. Kontakt kundetjenesten så hjelper de deg.

Hvordan avregistrerer jeg meg fra nyhetsbrevene?

Hvis du ikke lenger vil ha nyhetsbrev fra oss, er det en lenke nederst på alle e-postmeldinger du kan klikke på. Du kan også endre innstillingene dine på Mine sider under "Min profil".

Kan jeg endre min ordre i etterkant?

Bestillingsendringer kan bare gjøres på bestillinger som ennå ikke er pakket. Hvis du ønsker å gjøre en endring, ber vi deg kontakte kundeservice så raskt som mulig på telefon 23653640.

Jeg har flyttet, hvordan forandrer jeg adresse?

Hvis du har flyttet, kan du endre bostedsadressen din på Mine sider. Logg inn og klikk på "Min profil" og deretter "Oppdater informasjon".
Du kan også kontakte kundeservice.

HÖÖKS HESTESPORT AS

Postboks 54
2021 Skedsmokorset
E-post: kundeservice@hooks.no
Telefon: 23 65 36 40

© Hööks.se 2020

Powered by Jetshop

BOM!

Webbläsaren du använder är diskad.

Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:

Google Chrome, SafariFirefox eller Microsoft Edge.